wtorek, 23 czerwca 2015

ORLIKI I INNE SPOTKANIA

Ostatnio spotkałem sporo ciekawych gatunków, moja lista ptaków wzbogaciła się do 199. Na liście pojawiły się: bąk, bączek, sieweczka obrożna, rybitwa białowąsa.
Na 2 ostatnich wyprawach zobaczyłem też 10 orlików krzykliwych. Najczęściej polowały lub wylatywały z lasu. Widziałem także błotniaka stawowego, który, co rzadko się zdarza, nie uciekł przed samochodem i dalej spokojnie polował ok. 10 m. od nas.
Spotkałem też dużo maluchów, między innym cztery młode rudziki, które żerowały w Ogrodzie Saskim, a nad Nieliszem młode trzcinniczki.
Zobaczyłem też trochę rybitw: nad Nieliszem - białowąsą, w Jeziorzanach - białoczelną, a nad Dratowem - białoskrzydłą.







10 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, pięknej przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful, especially the last one of the Tern, superb.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne orliki, błotniak też, ale ta rybitwa - brzytwa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia !! Szczególnie te z małymi skrzydlatymi są urzekające !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful birds and photos!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super gatunki i super zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boa tarde, excelente fotorreportagem das lindas aves, as fotos são belíssimas.
    AG

    OdpowiedzUsuń
  9. Boa tarde, excelente fotorreportagem lindas das Aves, como fotos São belíssimas.
    AG

    OdpowiedzUsuń